top of page

Všeobecné obchodní podmínky 
pro nákup služeb a digitálního obsahu 
prostřednictvím webu www.hankapulpanova.cz

Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) jsou sepsány v souladu s ustanoveními § 1751 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“).

Upravují práva a povinnosti při uzavírání smlouvy s níže uvedenou poskytovatelkou digitálního obsahu a služeb:   

 

Ing. Hana Půlpánová

místem podnikání Krňovická 1066/12, 190 14 Praha 9 – Klánovice

IČO: 07883072

neplátce DPH

podnikatelka zapsaná v živnostenském rejstříku

e-mail: info@hankapulpanova.cz

telefon: +420 724 048 845

(dále jen „Poskytovatelka“)

 

I. Úvodní ustanovení 

1. Tyto obchodní podmínky upravují vzájemná práva a povinnosti Poskytovatelky a zákazníků, kterými mohou být fyzické osoby, které uzavírají smlouvu o poskytování služeb nebo smlouvu o poskytování digitálního obsahu  mimo svou podnikatelskou činnost jako spotřebitelé, nebo fyzické či právnické osoby, které uzavírají smlouvu o poskytování služeb nebo smlouvu o poskytování digitálního obsahu v rámci své podnikatelské činnosti (dále bude společně pro tyto subjekty užíváno označení „zákazník“) s Poskytovatelkou prostřednictvím jejího webu www.hankapulpanova.cz a případně dalších služeb poskytovaných na Internetu. Tyto všeobecné obchodní podmínky doplňují uzavíranou smlouvu, a jsou pro tento smluvní vztah závazné.

2. Ustanovení těchto obchodních podmínek jsou nedílnou součástí smlouvy o poskytování digitálního obsahu nebo smlouvy o poskytování služeb. Odchylná ujednání ve smlouvě o poskytování digitálního obsahu nebo ve smlouvě o poskytování služeb nebo kupní smlouvy mají přednost před ustanoveními těchto obchodních podmínek.

3. Zákazník při smluvním vztahu s Poskytovatelkou souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání smlouvy.

 

II. Objednávka a uzavření smlouvy

1. Smluvní vztah (uzavření smlouvy o poskytování digitálního obsahu nebo uzavření smlouvy o poskytování služeb) mezi Poskytovatelkou a jejími zákazníky vzniká sjednáním objednávky a jejím potvrzením v rámci e-mailové komunikace mezi Poskytovatelkou a zákazníkem, případně telefonicky nebo prostřednictvím potvrzení objednávkového formuláře na webu Poskytovatelky. Smluvní strany sjednají prostřednictvím objednávky a jejího potvrzení podstatné náležitosti smluvního vztahu, vč. předmětu objednávky, termínu plnění, ceny a dalších podstatných skutečností pro realizaci smluvního vztahu.

2. Uvede-li zákazník v objednávce své IČO a fakturační údaje, a tedy zamýšlí využít služby či digitální obsah Poskytovatelky v rámci své podnikatelské činnosti, nebude na něj pohlíženo v rámci smluvního vztahu jako na spotřebitele. Jeho smluvní vztah s Poskytovatelkou bude posuzován jako smluvní vztah dvou podnikajících osob. V opačném případě se má za to, že zákazník je v postavení spotřebitele a na vztah s Poskytovatelkou se uplatní ujednání zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.

3. Webové stránky Poskytovatelky dostupné na webové adrese www.hankapulpanova.cz obsahují seznam a popis nabízených služeb, digitálního obsahu a zboží (společně dále jen „produkty“).  

4. Poskytovatelka není povinna přijmout objednávku a uzavřít smlouvu se zákazníkem. Tato výhrada se sjednává zejména pro ty subjekty, které podstatným způsobem porušily práva či oprávněné zájmy Poskytovatelky, jí spřízněných osob či tyto obchodní podmínky.

5. Poskytovatelka si vyhrazuje právo, že produkty prezentované na webových stránkách, nemusí být vždy dostupné.

 

 

III. Cena a platební podmínky

1. Zákazník získává přístup k produktům po zaplacení plné stanovené ceny, nesjedná-li s Poskytovatelkou jinak.

2. Daňový doklad – fakturu Poskytovatelka zašle v elektronické podobě na e-mailovou adresu zákazníka.  

3. Pokud zákazník neuhradí fakturu do 5 dnů po její splatnosti, jedná se o podstatné porušení smluvních povinností zákazníka a Poskytovatelka je oprávněna od smlouvy odstoupit.

4. Poskytovatelka přijímá úhradu svých produktů v českých korunách (CZK). V případě, provede-li zákazník úhradu za produkty v EUR, budou uhrazené prostředky přepočítány a připsány na účet Poskytovatelky v českých korunách dle aktuálních podmínek a kurzu banky Poskytovatelky. 

5. Poskytovatelka si vyhrazuje právo poskytnout zvýhodněnou cenu zákazníkům v tíživých životních situacích. V takovém případě, pokud zákazník uplatní zájem o poskytnutí zvýhodněné „akční“ ceny, si Poskytovatelka vyhrazuje právo na předložení dokumentů vč. úředních dokladů prokazujících tíživou životní situaci zákazníka. Na poskytnutí zvýhodněné „akční“ ceny nevzniká zákazníkovi právo (a to ani po předložení dokumentů) a Poskytovatelka si vyhrazuje možnost vždy o poskytnutí zvýhodněné „akční“ ceny rozhodnout dle vlastního uvážení.

 

IV. Dodací podmínky pro produkty

 

1. Jednotlivé produkty

(i) Online kurzy

Při koupi on-line kurzu může být Poskytovatelkou zákazníkovi po uhrazení ceny vytvořen uživatelský účet na webu a budou mu vygenerovány, a na e-mail, který uvedl zákazník v objednávce, zaslány přístupové údaje k takovémuto uživatelskému účtu. V případě, bude-li kurz šířen jiným způsobem než prostřednictvím členské sekce, budou zákazníkovi zaslány přístupové údaje k jiné platformě, jejímž prostřednictvím bude kurz či záznam dostupný, či bude šířen e-mailem či jinou, Poskytovatelkou vyhrazenou formou. Je-li to s ohledem na návaznost obsahu efektivní, budou jednotlivé lekce zpřístupňovány postupně, dle harmonogramu stanoveného Poskytovatelkou.

 

(ii) Materiály ke stažení (e-booky a audiozáznamy)

V případě produktů, které se stahují z webového prostředí (e-booky a další pdf materiály, audio nahrávky apod.), zašle Poskytovatelka zákazníkům odkazy a další přístupové údaje, na jejichž základě jim bude umožněno si zakoupený produkt stáhnout. Podmínkou k zaslání takovýchto odkazů či přístupových údajů je plná úhrada ceny takovéhoto produktu či splnění jiných podmínek stanovených Poskytovatelkou (např. zadání osobních údajů do formuláře apod.). 

 

(iii) Individuální péče a obdobné služby

Individuální pečující služby (například AccessBars, Facelift, konzultace v oblasti péče o zdraví a anti-aging apod.), jsou poskytovány formou předem sjednaného počtu konzultací realizovaných v předem sjednaném čase. Parametry individuální péče a obdobných služeb jsou popsány na webu Poskytovatelky.

Individuální péče a obdobné služby budou poskytnuty v termínu, který si smluvní strany vzájemně dohodnou. Umožňuje-li to charakter služby, je možné ji také na základě dohody stran poskytnout online prostřednictvím nástrojů určených Poskytovatelkou.

Změna předem domluveného termínu je možná, pokud potřebu změny zákazník oznámí Poskytovatelce alespoň 24 hodin před domluveným termínem, přičemž smluvní strany se v takovém případě zavazují si sjednat termín jiný.

Pokud zákazník neoznámí potřebu změny alespoň 24 hodin před domluveným termínem, považuje se služba za realizovanou a zákazník nemá právo na náhradu služby ani na vrácení ceny.

 

(iv) Hromadné online jednorázové akce (online workshopy apod.)

Online jednorázové akce či online workshopy (se záznamem či bez) budou dodány dle podmínek uvedených v popisu služby na webu Poskytovatelky. Zákazník bere na vědomí, že zakoupením tohoto produktu mu Poskytovatelka rezervuje místo, které není možné obsadit jiným účastníkem a v případě neúčasti zákazníka na takovéto akci z důvodů na jeho straně termín propadá a Poskytovatelce náleží náhrada celé ceny daného produktu. Poskytovatelka však může zákazníkovi poskytnut záznam, pokud ho Poskytovatelka z dané akce pořizuje a v popisu produktu je tak uvedeno. Na poskytnutí záznamu, není-li to u daného produktu v jeho popisu v nabídce Poskytovatelky uvedeno, nevzniká nárok. Poskytovatelka si vyhrazuje právo zrušit akci při nižším počtu přihlášených zákazníků či zásahu vyšší moci. V takovém případě bude Poskytovatelka zákazníky včas informovat, jakož i o přijatém řešení (změna termínu, vrácení ceny apod.). 

 

 

(v) Živé skupinové akce

Skupinové živé akce pro skupinu účastníků (jedná se zejména o semináře, workshopy, ženské kruhy a podobné typy setkání apod.) budou dodány dle podmínek uvedených v popisu služby na webu. Není-li v popisu této služby na webu uvedeno jinak, v případě zrušení termínu živé skupinové akce z důvodů na straně zákazníka v době 7 a méně dnů před jejím konáním Poskytovatelce vzniká nárok na úhradu 100% stanovené ceny. Na pozdější omluvy nemůže poskytovatel vzít zřetel a Poskytovatelce vzniká nárok na úhradu plné ceny zrušené služby (jako kompenzace za rezervovaný čas pro zákazníka). Poskytovatelka však informuje zákazníka, že storno podmínky jednotlivých služeb se mohou lišit a vždy je třeba sledovat popis storno podmínek konkrétní služby na webu či v instrukcích zaslaných Poskytovatelkou zákazníkovi. Poskytovatelka si vyhrazuje právo zrušit skupinovou akci při nižším počtu přihlášených zákazníků či zásahu vyšší moci. V takovém případě bude Poskytovatelka zákazníky včas informovat, jakož i o přijatém řešení (změna termínu, vrácení ceny apod.). Poskytovatelka v rámci popisu akce na webu či v instrukcích zaslaných zákazníkům uvede další podmínky a případně potřebu doplatků (za ubytování ubytovateli apod.).

 

 

2. Další ujednání

a) Balíčky

Poskytovatelka výslovně stanovuje, že v případě zakoupení „balíčku“ či jinak zvýhodněného či zvlášť sestaveného produktu se v případě nevyčerpání všech součástí z důvodů na straně zákazníka uhrazené prostředky za tyto součásti balíčku nevrací. Cena je za balíček, nikoliv za jeho (vyčerpané) části. Poskytovatelka je rovněž oprávněna stanovit lhůtu či období, kdy je možné produkty zahrnuté v balíčku čerpat. Po zmeškání termínu či lhůty právo dočerpat produkty z balíčku či žádat náhradní plnění bez náhrady propadá.

 

b) Společná pravidla

i) V případě, že Poskytovatelka pro čerpání některých služeb vytváří pro své zákazníky uživatelské účty, je zákazník v takovém případě povinen dodržovat mlčenlivost o přístupových údajích ke svému uživatelskému účtu. Zákazník se zavazuje udržovat údaje uvedené v uživatelském účtu aktuální a pravdivé

 

ii) Poskytovatelka si vyhrazuje právo vyloučit zákazníka z účasti v kurzu či jiných produktech, či z profilů na svých sociálních sítích, pokud zákazník narušuje fungování kurzu, průběh akce či se jinak nevhodně chová (např. urážení Poskytovatelky a ostatních účastníků). V případě vyloučení z důvodů uvedených v tomto odstavci se jedná o podstatné porušení smluvních povinností zákazníkem a Poskytovatelce vzniká právo odstoupit od smlouvy a odepřít takovému zákazníkovi další poskytování produktů a služeb. V takovém případě nemá zákazník nárok na vrácení uhrazené ceny.

 

iii) Poskytovatelka si vyhrazuje právo poskytovat produkty pouze po dobu stanovenou v popisu konkrétní služby či produktu, kdy uvedená doba plyne od zaplacení ceny za daný produkt zákazníkem. V případě okolností na straně Poskytovatelky, které spočívají v potřebě prodloužit poskytování doby objednané služby, je Poskytovatelka oprávněna dobu poskytované služby prodloužit.

 

iv) Těmito obchodními podmínkami se řídí také právní poměry mezi Poskytovatelkou a zákazníkem, pokud poskytovatel poskytne digitální obsah za osobní údaje namísto odměny, tzv. „magnet“ (a poskytovatel poskytnuté osobní údaje zpracovává i pro jiné účely než poskytnutí digitálního obsahu nebo splnění svých zákonných povinností).

 

v) Poskytovatelka zpřístupní zákazníkovi zakoupený digitální obsah v nejnovější verzi dostupné v době uzavření smlouvy o poskytování digitálního obsahu se zákazníkem. Nebude-li v popisu produktu stanoveno jinak, Poskytovatelka neposkytuje aktualizace zakoupeného digitálního obsahu, s výjimkou aktualizací, které jsou nezbytné k tomu, aby byl digitální obsah bez vad po celou dobu trvání smlouvy.  

 

vi) Poskytovatelka si vyhrazuje právo změnit místo a termín poskytování svých služeb. O takové změně bude vždy zákazníky předem informovat.

 

V. Odstoupení od smlouvy

1. Zákazník je oprávněn od smlouvy uzavřené s Poskytovatelkou odstoupit, stanoví-li tak uzavřená smlouva, tyto obchodní podmínky nebo příslušná ustanovení občanského zákoníku. Obecně má zákazník v postavení spotřebitele u smluv uzavřených distančním způsobem dle § 1829 NOZ právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní ode dne uzavření smlouvy. Toto právo je u zákazníka v postavení podnikatele vyloučeno.

2. Upozornění na výjimku odstoupení od smlouvy uzavřené na dálku u digitálního obsahu pro spotřebitele: není-li u konkrétního produktu typu digitální obsah stanoveno jinak, Poskytovatelka informuje zákazníka prostřednictvím svých stránek a zákazník výslovně uděluje prostřednictvím možností na stránkách Poskytovatelky souhlas, že je mu digitální obsah zpřístupněn bezodkladně po zaplacení kupní ceny. V takovém případě pak zákazník ztrácí právo na odstoupení od smlouvy ve 14denní lhůtě od uzavření smlouvy o poskytnutí digitálního obsahu. Z důvodu těchto okolností hodných zvláštního zřetele je u digitálního obsahu nabízených prostřednictvím stránek či dalších internetových služeb Poskytovatelky vyloučena možnost odstoupit v uvedené lhůtě do 14 dnů od smlouvy uzavřené způsobem na dálku a požadovat vrácení celé uhrazené ceny. Toto právo je u zákazníka v postavení podnikatele vyloučeno.

3. Poskytovatelka upozorňuje zákazníka, že živé akce, setkání a workshopy mají charakter volnočasové aktivity a jsou poskytovány na základě smluvních ujednání o využití volného času. Z tohoto důvodu a v souladu s ustanoveními občanského zákoníku nelze od smlouvy o využití volného času odstoupit dle čl. V. odst. 1 těchto podmínek.

4. Zákazník v postavení spotřebitele je oprávněn od smlouvy na poskytnutí digitálního obsahu uzavřené způsobem na dálku odstoupit v případě, nedodá-li Poskytovatelka digitální produkt bezodkladně po jeho zaplacení nebo v dodatečné lhůtě stanovené zákazníkem (pokud není výslovně v popisu produktu stanoveno pozdější datum dodání).  Zákazník může od smlouvy odstoupit bez dodatečné lhůty jen v případě, že je z prohlášení poskytovatele nebo z okolností zjevné, že poskytovatel digitální obsah neposkytne anebo vyplývá-li z ujednání stran nebo z okolností při uzavření smlouvy, že je plnění v určeném čase nezbytné. Výslovně se však stanovuje, že toto ujednání se nepoužije v případě tzv. předprodejů a dalších případů, kdy je stanoveno pozdější datum dodání plnění. 

5. Je-li společně s jakýmkoliv produktem poskytnut zákazníkovi dárek, je darovací smlouva mezi Poskytovatelem a zákazníkem uzavřena s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, pozbývá darovací smlouva ohledně takového dárku účinnosti a zákazník je povinen spolu se zbožím Poskytovateli vrátit i poskytnutý dárek.

6. Odstoupení zákazník může zaslat Poskytovatelce e-mailem na adresu uvedenou v záhlaví těchto obchodních podmínek nebo písemně na adresu jejího místa podnikání, které je uvedeno v těchto obchodních podmínkách v jejich úvodu. Odstoupení od smlouvy postačuje prokazatelně odeslat Poskytovatelce i poslední den 14denní lhůty od uzavření smlouvy. V případě řádně učiněného odstoupení od smlouvy Poskytovatelka vrátí přijaté peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů od přijetí odstoupení. Pro odstoupení od smlouvy je také možné využít formulář zveřejněný na stránkách Poskytovatelky.

7. Poskytovatelka je oprávněna od smlouvy odstoupit, jestliže není možné z objektivních důvodů digitální obsah či službu za původních podmínek poskytnout, plnění se stane objektivně nemožným nebo protiprávním, v případě podstatného porušení těchto podmínek či smlouvy zákazníkem, zejména z důvodů urážejícího a podobného jednání zákazníka apod. Odstoupení Poskytovatelky bude vždy zdůvodněno ze zákonem stanovených nebo v těchto podmínkách uvedených důvodů. Odstoupení je účinné doručením oznámení zákazníkovi.

 

VI. Reklamační podmínky pro nákup služeb a produktů

1. Zákazník je oprávněn uplatnit svá práva vznikající z vadného plnění, a to v případě, vykazuje-li produkt vadu či jiný rozpor s jeho objednávkou. Práva vznikající z vadného plnění se řídí platnými právními předpisy, zejména ust. § 1914 – 1925 občanského zákoníku. U služeb pak také § 2099 až 2112 občanského zákoníku a pro zákazníky, kteří jsou v postavení spotřebitele, pak také § 2158 až 2160 občanského zákoníku, kdy se v souvislosti s ust. § 2615 použijí u služeb přiměřeně uvedená ustanovení jako u kupní smlouvy. U digitálního obsahu pak ustanoveními § 2389a – 2389s občanského zákoníku a pro zákazníky v postavení spotřebitele pak také ustanoveními i § 2389g až 2389s občanského zákoníku.

2. Poskytovatelka odpovídá za to, že produkt při převzetí nevykazuje vady. Vadu je povinen zákazník uplatnit u Poskytovatelky e-mailem bezodkladně po jejím zjištění na e-mailovou adresu uvedenou v záhlaví těchto obchodních podmínek.

3. Vadu lze zákazníkem v postavení podnikatele vytknout při převzetí plnění. Vadu lze zákazníkem v postavení spotřebitele vytknout v maximální zákonné objektivní reklamační lhůtě šesti měsíců od převzetí předmětu plnění.

4. Zákazník může požadovat odstranění vady, přiměřenou slevu nebo odstoupit od smlouvy. Volbu vyřešení reklamace provede zákazník. Zákazník však není oprávněn od smlouvy odstoupit, jedná-li se o vadu nevýznamnou.

5. Stanovuje se v souladu se zákonem, že přiměřená sleva se určí jako rozdíl mezi hodnotou produktu bez vady a vadného produktu, který byl zákazníkovi poskytnut. Má-li být produkt poskytován po určitou dobu, zohlední se doba, po kterou byl poskytován vadně.

6. Peněžité částky, které má Poskytovatelka z důvodu vadného plnění vydat zákazníkovi, ať už z titulu poskytnutí přiměřené slevy či pokud zákazník odstoupí od smlouvy, vrátí Poskytovatelka na vlastní náklady bez zbytečného odkladu, nejpozději však do čtrnácti dnů ode dne, kdy zákazník uplatnil u Poskytovatelky příslušné právo z vadného plnění.

7. Stanovuje se lhůta 30 dnů pro vyřešení nároků zákazníka z titulu odpovědnost za vady, s tím, že Poskytovatelka je povinna zákazníka do konce této lhůty vyrozumět o výsledku reklamačního řízení a v případě, není-li možné v této lhůtě nároky zákazníka vyřešit, je třeba zákazníkovi poskytnout informaci a ve lhůtě 30 dnů jej o stavu reklamačního řízení informovat.  

 

 

VII. Závěrečná ustanovení

1. Poskytovatelka poskytuje produkty v rozsahu a způsobem uvedených v jejich popisu na webových stránkách. Poskytovatelka výslovně upozorňuje zákazníka, že neposkytuje zdravotní či psychoterapeutické služby. Poskytovatelka neodpovídá za to, že po využití jí poskytované služby získá zákazník automaticky osobní či zdravotní prospěch nebo jiné konkrétní výhody a výsledky.

2. Poskytovatelka je autorem a vykonavatelem autorských práv k službám a produktům, webům a jejich jednotlivým součástem, e-bookům, pdf materiálům a dokumentům, mají-li charakter autorského díla.  Poskytovatelka je autorem a vykonavatelem autorských práv.  Užití díla bez souhlasu Poskytovatelky či jakýkoliv jiný neoprávněný výkon práv k dílům je zakázán. Tento zákaz znamená zejména zamezení nedovoleného kopírování, přebírání a šíření a dalšího neoprávněného nakládání s dílem Poskytovatelky, vč. jeho komerčního využití.

3. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů (ADR) ze smlouvy je příslušná: Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát – oddělení ADR, Gorazdova 1968/24, Praha 2, e-mail: adr@coi.cz, web: adr.coi.cz. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je rovněž možné využít při řešení sporů mezi Poskytovatelkou a zákazníkem ze smlouvy, v případě, jedná-li se o spotřebitelský spor.

4. Jakékoli hodnocení produktů nebo Poskytovatelky (recenze), které jsou uvedeny na webových stránkách, pochází od osob, které skutečně produkty Poskytovatelky využily

5. Ustanovení odchylná od obchodních podmínek je možné sjednat ve smlouvě uzavřené mezi Poskytovatelkou a zákazníkem (a to i ve formě e-mailových zpráv). Odchylná ujednání ve smlouvě mají přednost před ustanoveními těchto obchodních podmínek.

6. Ustanovení o ochraně osobních údajů a nakládání s cookies naleznete v dalších sekcích webu Poskytovatelky.

7. Znění těchto obchodních podmínek může Poskytovatelka měnit či doplňovat a tyto změny jsou účinné zveřejněním nových obchodních podmínek (jejich změn) na webu Poskytovatelky. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.

8. Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotčena platnost ostatních ustanovení.

 

Tyto všeobecné obchodní podmínky nabývají platnosti a účinnosti k 1.1. 2024, kdy byly zveřejněny na stránkách www.hankapulpanova.cz.

 

Ing. Hana Půlpánová

bottom of page